batang zakar, batang pelir, batang konek semua adalah benda yang sama. Kemaluan lelaki. Batang Zakar terdiri dari banyak jenis. Ada batang zakar panjang ada batang zakar pendek. Ada batang zakar lurus ada batang zakar bengkok.
Rahsia Batin | SPA untuk lelaki
FB/Wechat/Instagram/Link: abeurut | wasap: 01112551590

Home Top Ad

SAYA berumur 38 tahun dan masalahnya apabila ereksi, alat sulit saya menegang ke atas serta tidak menentu. Apabila berjimak, isteri saya men...

Zakar menegang keatas serta tidak menentu

SAYA berumur 38 tahun dan masalahnya apabila ereksi, alat sulit saya menegang ke atas serta tidak menentu. Apabila berjimak, isteri saya mengadu sakit kerana alat kelamin saya tidak boleh digerakkan mengikut posisi dikehendaki yang membuat saya juga kurang selesa. Bagaimana mengatasi masalah ini?

MAHU TAHU
Kuala Lumpur

Anda mengalami posisi ereksi yang menegak keras mendongak ke atas yang bergelar 'hyperextension'. Keadaan ini mungkin berlaku akibat amalan anda memposisikan alat kelamin ke atas ketika memakai seluar dalam sejak kecil lagi.


Ketika tidur ereksi berlaku dan keadaan meniarap membuatkan alat sulit mendongak ke atas! Jadi, dalam keadaan begitu memang sukar bagi anda melakukan posisi yang beraneka kerana ereksi luar biasa itu.

Keadaan ini dapat diatasi dengan anda menjalani pembedahan kecil untuk memotong sedikit tisu ikatan antara pangkal alat sulit itu dengan tundun. Cara tanpa pembedahan ialah menggunakan alat penarik kelamin yang bergelar andropenis dan memposisikan alat itu ke bawah supaya alat sulit itu akan melengkung ke bawah ketika ereksi kelak.


Saya tidak syorkan anda mengurut atau menarik alat kelamin dan jangan membeli alat dari Internet kerana apa yang anda akan dapat ialah alat ciplak yang boleh merosakkan alat sulit anda.

0 comentários: